Selasa, 4 November 2008

KZ Auto

Salam,

KZ Auto,bengkel kenderaan Bumiputra yang menjalankan kerja-kerja Servis Kenderaan,Repair,Ubahsuai @ Modified sampai owner puas hati,halfcut runner,Breakdown service dll. Bengkel ini diketuai oleh Kerol selaku Pengurus Besar KZ Auto..mempunyai 3 pekerja selaku Otai-otai Pormen iaitu 1st - Pormen@Supervisor diterajui oleh Ijoy, 2nd - Botak selaku Otai Pormen dan 3rd - Azim selaku Pormen kecik.
Bengkel ini telah 1 tahun beroperasi di No.26, Gerai MPS, Fasa 1 Wira Damai, 68100 Batu Caves,Selangor. Selama 1 tahun beroperasi pelbagai bentuk Servis dan Modified telah dilakukan dan semua pelanggan berpuas hati dengan khidmat servis yang dilakukan.
Selaku Pengurus Besar KZ auto,saya berbesar hati menjemput pelanggan-pelanggan yang dihormati ke kedai kami bagi mendapatkan khidmat yang dijamin berpuas hati.Sekian terima kasih.

Untuk Pertanyaan sila Hubungi :-

i) Kerol @ wan = 0123366235
ii) Ijoy = 0126103544

Warga KZ auto :-


Pengurus KZ Auto - KEROL @ WAN

Supervisor @ 1st Pomen - IJOY

2nd Pomen - BOTAK


3rd Pomen @ Pomen Kecik - AZIM



19 ulasan:

SHAZZIRA berkata...

simple jew...
bengkel kasi besar skit yang...
and tahniah dgn kerjaya skrang..jgn lupe org yg bg semangat kat awk....
luv u so much babyyyyy..
muahhhh..

Kerol@Wan berkata...

tq wak..

SHAZZIRA berkata...

nanti awk adjuz kete sy plak ekkk..
1.3 x laju la b..kasi up skit bley mcm kete ijoi..ha3x..pastu nanti kite up plak kete satria kuning ajoi yg x power tp laju tue..hahaha
ngam... :)

Tanpa Nama berkata...

Tahniah geng..aku doakan agar bisnes nkorang adik beradik ni akan berkembang..yang paling penting sekali, kalu keta aku breakdown, kasi kowteam okey...hehehe...

Tanpa Nama berkata...

Khai, kalu ader keja kosong untuk clearkan minyak hitam ke, atau tembak angin kat air filter pun okey gak..bayaran aku tak demand..hehehe..

Kerol@Wan berkata...

No hal yen..member2 punya pasal takde hal..

SHAZZIRA berkata...

mlm ni kutip duit kat bengkel lg ke boss...?Hr ni madam malas nak follow..penat asik g bengkel jew..ha3x..

Tanpa Nama berkata...

Kalu Bos kutip duit, P.A dia kena ikut tau...pastu maksure bos balik umah..mane la tau silap2 gi lepak karaoke kan?hehehe..

SHAZZIRA berkata...

lpk karaoke aku x kisah lg yen..
tp kalo da sampai P.D tu jgn sampai aku pulak yg gegar kan..ha3x
jgn nak stim sgt arr korang kan....

Tanpa Nama berkata...

Walaneeeee...wat aper aku nak ajak ramai2 lepak PD?aper barang bebbbb...tapi By, wan tu xmacam aku..dia pandai cari duit..aku plak pandai menghabiskan duit..ntah bile aku nak cat coure+gino aku tu..huhuhuh...

SHAZZIRA berkata...

mmg pandai cari duit ekk...
tp pandai jgk cari wek..ha3x..
same jew la korang2 nie...
abis duit kat kete xpe la jugak kan..ni abis kat mane2 arrr...
tp ko jgn wisau ape pon aku syg kat bebey aku..hahahahaha...
ko ade org syg kew?ki3x

Kerol@Wan berkata...

hei kawan2..jgn bikin onar dlm blog aku yeeee...hu3x

Ajoy_mivec RideR berkata...

salaammzz wat up bro tahniah pembukaan blog yg ganazzz nie k aku pon dah promot ko punye benkel n dah lekat pn stikerr kat kete aku k anytng 4 u broooo hahaha
ps PA bos 2 single lag ker leh ngorat tak hahahahahaaha

Kerol@Wan berkata...

tq joy..selalu2 la singgahkat blog aku ni..

SHAZZIRA berkata...

PA ni memerlukan BF angkat..
mau ka?ha3x

khairijunaidi@KJ berkata...

saye ade satu soalan utk manager KZ Auto..adekah workshop ini dibuka pada ari minggu..?? maksud saye ari sabtu & ahad..sebab saye dok kajang..kot2 la saye nak suruh pomen tuan manager tgk2 kan car saye...yela ari minggu je la saye leh pi sane..harap pertanyaan ini terjawab..terima kasih :-P

khairijunaidi@KJ berkata...

kalo PA tuan manager nak jawab pun bole...takde masalah...PA tuan manager comel gak..hehehe sorry tuan manager

Kerol@Wan berkata...

bukak mat..Sabtu Ahad pun bukak..takde hal punya,kekawan puya kete no hal..

Mohd Ahmad Ferk berkata...

isk!
da cam gambar2 gei aku nengok nie..
hahaha!
ape2 pon selamat maju jaya utk bengkel kz auto!
semoga kete anda paling mantap dalam gombak..
hahaha!